رویدادها

ایده‌های برتر کارآفرینی را در پردیس ویکند دنبال کنید

همزمان با هفته جهانی کارآفرینی رویداد آموزشی تجربی پردیس ویکند با هدف رشد ایده های خلاقانه دانشجویان و دانش آموزان در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.


پیشران اقتصاد، در رویداد آموزشی-تجربی “پردیس ویکند” که ۳ تا ۵ آذرماه برگزار می‌شود، تعداد زیادی از برنامه نویسان، صاحبان ایده، گرافیست‌ها، سرمایه گذاران، استارت‌آپ‌ها، مدیران و بازاریاب‌ها حضور دارند و در ۵۴ ساعت به بحث و بررسی ایده‌ها می‌پردازند.

ارائه ایده، تیم‌سازی افراد، کار روی ایده، برگزاری کارگاه‌های مختلف، ارائه در حضور داوران و برنامه‌های تفریحی از مهمترین محورهای این رویداد است. در نهایت ایده‌های خلاقانه برتر انتخاب و با تشکیل کارگروه‌های چند نفره عملی می‌شوند. در ساعت‌های پایانی رویداد، ایده‌های تکامل یافته به سرمایه گذاران و داوران عرضه می‌شوند تا افرادی که مایل هستند از آنها حمایت کنند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هفته جهانی کارآفرینی یک برنامه هماهنگ جهانی برای ترویج، تشویق، رشد و توسعه کارآفرینی است که از ۱۶ تا ۲۲ نوامبر در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا برگزار می شود. شعار هفته جهانی کارآفرینی در سال ۲۰۲۱، «ایجاد یک اکوسیستم جهانی و کارآفرینی» (Building one global, entrepreneurial ecosystem) است که در این راستا ۳۵۰۰۰ رویداد با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر در سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن