رینوتکس

رتبه های برتر رینوتکس ۲۰۲۱

رتبه های برتر شرکت کننده های نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز ( رینوتکس ۲۰۲۱ ) مشخص شد.


پیشران اقتصاد، بر اساس بیانیه هیات داوران این جشنواره، لوح تقدیر به همراه تندیس طلایی جشنواره ، با تقدیم یک فقره چک به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به رتبه اول جشنواره شرکت رایان پلیمر آرتا به خاطر ارائه “طرح تولید پلیمرهای زیست تخریب پذیر پلی لاکتیک اسید” اعطا شد.

این شرکت  در سال ۱۳۹۸با هدف تولید پلیمر های زیست تخریب پذیر در پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی مستقر شد و محصول تولیدی شرکت، پلیمر پلی لاکتیک اسید از ضایعات کربوهیدراتی می باشد که می تواند به طور کامل جایگزین پلیمر های غیر زیست تخریب پذیر شود.این پلیمر و محصولات تولیدی از آن هیچگونه آسیبی به محیط زیست و حیوانات وارد نمی کند و در کمتر از ۳ ماه در شرایط کمپوست تجزیه شده و بدون آسیب به چرخه ی طبیعت بازمی گردند.
لوح تقدیر به همراه تندیس نقره ای جشنواره، با یک فقره چک به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به رتبه دوم جشنواره پژوهشکده رانشگرهای فضایی- گروه پژوهشی عملگرها به خاطر ارائه طرح عملگر چرخ عکس العملی ماهواره های کوچک تعلق گرفت.
جایزه رتبه سوم این جشنواره را هم شامل لوح تقدیر به همراه تندیس برنزی جشنواره، با یک فقره چک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به  شرکت هوشمند تجهیز فن آوا صنعت به خاطر ارائه طرح سامانه جامع پایش حمل و نقل دریافت کرد.
در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، طرح های منتخب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز معرفی شدند و جوایز خود را دریافت نمودند.   وحیده کاظم لو با عنوان  “طراحی و ساخت دستگاه جوشکاری لوله های پلی اتیلنی به روش حرارتی-اصطکاکی- اغتشاسی”،   بهنام یوسفی با  طرح  “پودر هیدروکسی آپاتیت طبیعی و علی هاشمی با طرح “تکنولوژی نوین بازیافت منابع تجدید پذیر-راکتور سه  کاره WKT ” به عنوان طرح های منتخب پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی انتخاب شدند. این طرح ها از  حمایت مالی یک میلیارد ریالی برای توسعه فناوری،استقرار در پارک علم وفناوری بدون تشریفات پذیرش و پشتیانی از ایده تا مرحله تجاری سازی و ورد به بازار  برخوردار خواهند شد.
علی صدیق پور و علی برنامه  نیز با  ایده “کمربند بینا” از سوی پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی به عنوان برگزیده بخش دانش آموزی انتخاب شدند و لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی دریافت کردند.
نهمین نمایشگاه و جشنواره نوآوری و فناوری ربع رشیدی ۱۷ تا ۲۱ آبان در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن