وبینار

مجموعه کارگاه های «بازاریابی محتوایی» در دانشگاه هنر برگزار می شود

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هنر مجموعه کارگاه‌های «بازاریابی محتوایی» را طی چهار جلسه و بصورت آنلاین برگزار می کند.


پیشران اقتصاد، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هنر بعد از نیازسنجی از اعضای دانشجوی خود مجموعه کارگاه‌های «بازاریابی محتوایی» را ذیل طرح کلاس نارنجی و با حضور شاهین جوادی نژاد بصورت آنلاین برگزار می کند.

موضوعا اولین جلسه از این مجموعه کارگاه «آشنایی با بازاریابی محتوایی»، دومین جلسه «شناخت شخصیت‌های خریدار و مراحل تعامل»، سومین جلسه «انواع محتوا و انتخاب محتوای مناسب» و چهارمین جلسه نیز «راهنمای تولید و انتشار محتوا» است. برگزاری این کارگاه ها نیز طی روزهای چهارشنبه ۲۶ آبان، ۳ آذر، ۱۰ آذر و ۱۷ آذر خواهد بود.

شاهین جوادی نژاد فارغ التحصیل کارشناسی سینما از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه ie اسپانیا است. وی موسس، تهیه کننده و نویسنده پادکست علمی استرینگ ‌کست بوده و به عنوان برگزارکننده رویدادهایی مانند تدکس دانشگاه هنر، جشنواره فیلم iesff و … فعالیت داشته است. جوادی نژاد همچنین نویسندگی و ساخت چند فیلم کوتاه از جمله شرط غروب را در کارنامه هنری خود دارد.

حضور در این کارگاه‌ها رایگان بوده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام از طریق واتس اپ شماره ۰۹۰۲۴۲۶۳۰۰۵ با سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هنر ارتباط برقرار نمایند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن