استارتاپ

تولید نرم افزار ثبت هوشمند موقعیت مکانی در ایران

یک نرم افزار رایانه‌ای ایران‌ساخت برای حفظ و امنیت اطلاعات محرمانه مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی طراحی و اجرا شده است.


پیشران اقتصاد، مدیر عامل شرکت فرا تدبیر نقش آرای سالوک با اشاره به این خبر، گفت: این سامانه مدیریتی در سطح خرد و کلان کارآمد است و از اطلاعات مکانی گزارشی دقیق ارائه می‌کند. استفاده از این سامانه نیاز به مهارت یا آموزش خاصی ندارد و مدیران نیز برای تحلیل و مدیریت کارها و تصمیم‌گیری‌های خود که موجب سود آوری، صرفه جویی اقتصادی و مدیریت بهینه می‌شود، از این سامانه بهره می‌برند.

یوسف بوستانی افزود: سامانه هوشمند موقعیت مکانی، به راحتی توانایی جست‌و جو و شناسایی عوارض جغرافیایی بر روی نقشه را دارد و تحلیل‌های مکانی و توصیفی از مزایای اصلی و مهم آن است.
وی تصریح کرد: با وجود این نرم افزار بومی، نیاز به نرم افزارهای مشابه خارجی تامین شده و از انتشار اطلاعات محرمانه و زیرساختی بر روی سرورهای بیگانه جلوگیری می‌شود.

بوستانی در ادامه گفت: کاربرد نرم افزار موقعیت مکانی ایران‌ساخت، در تمامی حوزه هایی است که به مدیریت، برنامه سازی، برنامه ریزی و نظارت دارند. با وجود این‌که نمونه خارجی این نرم‌افزار وجود دارد، اما قابلیت پشتیبانی و هزینه پایین‌تر نمونه ایران‌ساخت، ضرورت استفاده از نمونه خارجی را کاهش داده و در حالی که نمونه غیر بومی ۵ میلیارد ریال هزینه دارد، نمونه ایران‌ساخت با یک‌دهم قیمت عرضه می‌شود.

بوستانی، با اشاره به ضرورت توسعه برنامه‌ صادرات در حوزه خدمات نرم افزاری گفت: یکی از لازمه‌ها برای رونق شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت دولتی در مسیر تولید، صادرات و توسعه فناوری محصولات ایران‌ساخت است. کشورهای کم‌تر توسعه یافته می‌توانند بازار بسیار خوبی برای محصولات ایران‌ساخت از این دست باشند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن