فناوری و نانو

آغاز پنجمین دوره برنامه نانواستارت‌آپ

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره از برنامه نانواستارت‌آپ ستاد توسعه فناوری نانو از امروز آغاز می شود


پیشران اقتصاد، ویژه‌ برنامه افتتاحیه دوره پنجم نانواستارت‌آپ با محوریت معرفی نانواستارت‌آپ و بسته‌های حمایتی برای تیم‌های فناور امروز سه‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

برنامه نانواستارت‌آپ یکی از برنامه‌های توسعه فناوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. تیم‌های فناور متعددی در چهار دوره گذشته وارد برنامه استارت‎آپ شده و با کسب حمایت‌های مادی و معنوی نانواستارت‌آپ موفق به توسعه نمونه اولیه (MVP) در طول بازه زمانی یک‌ساله حضور در برنامه شده‌اند.

گام نخست ارزیابی داوطلبان ورود به نانواستارت‌آپ بر اساس نتیجه آزمون مرحله اول دهمین مسابقه ملی فناوری نانو که به صورت مجازی از طریق سایت آموزش فناوری نانو (www.nanoeducation.ir) در مرداد سال جاری برگزار شد، برداشته شده است. در گام بعدی امکان شرکت در آزمون‌ کارآفرینی به صورت مجازی در بستر سایت آموزش فناوری نانو از ۲۵ مهرماه فراهم شد و داوطلبان تا ۳۰ آبان فرصت دارند تا در این آزمون شرکت کنند.

به نقل از ستاد نانو، داوطلبان می‌توانند بر اساس دسته انتخابی خود (دانشجو یا فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی، دانشجو یا فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای ایده و دانشجو یا فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای نمونه آزمایشگاهی) نسبت به تکمیل و ارسال فرم‌های مقتضی اقدام کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن