صندوق نوآوری و شکوفایی

حمایت صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت این صندوق از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی همچون گذشته خبر داد.


پیشران اقتصاد، دکتر علی وحدت جشنواره کارآفرینی و فن آفرینی شیخ بهایی را یکی از اصلی‌ترین رویدادهای ساماندهی شده در حوزه فناوری و نوآوری عنوان کرد و افزود: جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی به عنوان یکی از برترین رویدادهای فناوری و فن‌آفرینی کشور همواره تلاش کرده شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور گام بردارند.

رئیس صندوق نوآوری وشکوفایی با اشاره به اینکه شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره محسوب می‌شود، تصریح کرد: نهادینه شدن این گام بلند با هدف حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان در جشنواره می‌تواند باعث توسعه فناوری و زمینه ساز شکل گیری اقتصاد دانش بنیان در کشور شود.

وحدت با اشاره به حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزیدگان جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی همچون سال‌های گذشته، افزود: با توجه به اینکه هدف این رویداد حمایت از شرکت‌های فناور و نوآور است و در راستای اهداف و وظایف صندوق نوآوری فعالیت می‌کند، برگزیدگان جشنواره می‌توانند از تسهیلات ارزان‌قیمت صندوق بهره‌مند شوند.

وی بر ضرورت پیوند خدمات جدید تامین مالی مانند تامین مالی جمعی(CrowdFunding) به جشنواره اشاره و بر ضرورت امکان‌سنجی برای راه‌اندازی این خدمت توسط مسئولان صندوق و جشنواره تاکید کرد.

شانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری به صورت حضوری و آنلاین در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود. پیش از این نیز به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی جلسات داوری بخش‌های مختلف جشنواره برگزار شده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن