منهای دانش بنیان

آغاز ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز(Ph.D) سال ۱۴۰۱ از امروز دوشنبه اول آذرماه آغاز می‌شود.


پیشران اقتصاد، ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز، دوشنبه اول آذرماه ۱۴۰۰ آغاز و تا دوشنبه ۸ آذرماه ادامه دارد.

براساس این گزارشُ ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود. هر متقاضی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کد رشته امتحانی ثبت نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون دکترای ۱۴۰۱ باید در مرحله اول به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برای تهیه کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام مراجعه کنند، فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، آماده کردن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام، خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ ۲.۰۸۵.۰۰۰ ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۲.۰۰۰ ریال از اقدامات دیگری است که متقاضیان باید برای ثبت‌نام انجام دهند.

براساس این گزارشُ آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز روز جمعه ۶ اسفندماه برگزار می‌شود و متقاضیان لازم است از روز سه شنبه ۳ اسفندماه تا روز پنج شنبه ۵ اسفندماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. محل آزمون متقاضیان نیز بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۴۰ تقاضانامه تعیین می‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن