اختصاصی پیشرانصندوق نوآوری و شکوفایی

فراخوان طرح هم سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری ارس منتشر شد

صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس با ارائه طرح هم سرمایه گذاری درصدد سرمایه گذاری در پروژه ها و استارتاپ های برگزیده برای تجاری سازی برآمده است.


پیشران اقتصاد، مدیرعامل صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس با اعلام این خبر گفت: بر اساس این فراخوان از کلیه شرکت های مستعد و دارای طرح ها و ایده های خلاقانه و نو دعوت می شود تا طرح های خود را برای استفاده از این امتیاز به صندوق ارائه کنند.
پریسا بهلولی عنوان کرد: بعد ازپایان مهلت ارسال، طرح ها در قالب کمیته هاى تخصصى و با ارائه متقاضیان بررسى و داورى خواهند شد تا از طرح های برتر حمایت های لازم در راستای هم سرمایه گذاری صورت گیرد.
وی افزود: مهلت ارسال طرح ها تا ۱۰ آذر ۱۴۰۰ است و به طرح هایی که بعد از این تاریخ به صندوق ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
بهلولی در زمینه فعالیت های صندوق پژوهش و فناوری ارس نیز گفت: صندوق غیر دولتی دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس اولین صندوق از نوع خود در استان آذربایجان شرقی است و در طول ۲ سال فعالیت و شکل گیری این صندوق، به بیش از ۵۰ شرکت فناوری و دانش بنیان ۲۰ میلیارد تومان، خدمات و تسهیلات با نرخ پایین اعطاء شده است.
علاقمندان برای ارسال طرح ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رسمی صندوق به آدرس arasfund.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۶۶۲۷۶ تماس بگیرند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن