منهای دانش بنیان

خدمات مرکز ملی ذخایر ژنتیکی به مناسبت هفته پژوهش

بانک میکروارگانیسم‌های مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران در راستای حمایت از آموزش‌های حوزه میکروبیولوژی و خدمات‌دهی به اساتید و محققان کشور، خدمت ویژه‌ای را به مناسبت هفته پژوهش در قالب “طرح حمایت از آموزش میکروبیولوژی ” ارائه می‌کند.


پیشران اقتصاد، دکتر مهدی مشتاقی نیکو، مدیر بانک میکروارگانیسم‌های مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران (وابسته به جهاد دانشگاهی) در خصوص این طرح گفت: هدف از ارائه این خدمات و نمونه‌های زیستی حمایت از محققان حوزه میکروبیولوژی برای توسعه علمی کشور است که این بانک تلاش می‌کند با شناسایی انواع میکروارگانیسم‌ها و افزایش نمونه‌ها در کلکسیون‌ها، به آن دست یابد. در راستای هدف ذکر شده این بانک ۱۰ سویه از باکتری‌ها و مخمرهای پرمصرف و عمومی را جهت استفاده در آزمایشگاه‌های آموزشی میکروبیولوژی طبق شرایط زیر و به صورت رایگان و سایر سویه‌های میکروبی را با ۵۰ درصد تخفیف در هفته پژوهش ارائه می‌کند.

مدیر بانک میکروارگانیسم‌های مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران خاطر نشان کرد: این بانک به مناسبت هفته پژوهش برای محققانی که از سویه های مرکز استفاده نمایند، ۵۰ درصد تخفیف قائل می شود. این تخفیف فقط شامل درخواست‌هایی است که در هفته پژوهش برای بانک ارسال می شود. لذا پژوهشگران و اساتید می توانند با مراجعه به سایت www.ibrc.ir در قسمت محصولات> نمونه های زیستی> میکروارگانیسم‌ها، نسبت به انتخاب سویه مورد نظر از کاتالوگ‌های تفکیک شده میکروارگانیسم‌ها نسبت به سفارش اقدام نمایند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن