منهای دانش بنیان

سخت افزار سامانه هوشمند سوخت بومی سازی می شود

رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: سخت افزار سامانه هوشمند سوخت عمر مفید خود را سپری کرده و با اولویت بومی سازی درصدد تغییر آن هستیم.


پیشران اقتصاد، اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاه‌داران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم اصلاحات سخت‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت بیان کرد: تجهیزات نصب شده روی دستگاه دیسپنسرهای جایگاه‌های سوخت تکنولوژی قدیمی دارند و بیش از این قابلیت تعمیر و نگهداری ندارند و بایستی حتما با اولویت بومی نوسازی شوند.

وی ادامه داد: جایگاه‌داران نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند و این مورد در سال‌های قبل باید توسط شرکت‌های تابعه وزارت نفت انجام می‌شد که متاسفانه در ۸ سال گذشته توجه جدی نشد و امروز با خرابی‌ها مواجه هستیم.

قلیزاده گفت: به همین دلیل تصمیم گرفتیم علی رغم نداشتن وظیفه قانونی، در جهت هم افزایی کنار دولت قرار گیریم تا با نوسازی تجهیزات از شکل‌گیری صف‌های طولانی در جایگاه‌ها جلوگیری شود و رضایت‌مندی مردم و جایگاهداران حاصل شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور اظهار داشت: از همه فعالان این عرصه خصوصا شرکت‌های دانش بنیان می‌خواهیم در مهلت مقرر تا ۱۴ آذرماه اعلام آمادگی نمایند تا ان شالله بتوانیم جهت طراحی و ساخت تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان اقدام نماییم.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن