شتاب دهنده ها

تاسیس باشگاه فناوری نانوپل

باشگاه فناوری نانوپل برای ترقی کسب و کارهای کوچک و حمایت از استارتاپ‌ها به همت یک شتاب دهنده فعال نانویی در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران راه‌اندازی شد.


کسب و کارهای کوچک و استارتاپ‌ها برای رشد و رسیدن به بلوغ کامل، نیازمند محیطی پویا و خلاق هستند  شتاب دهنده نانوپل با فراهم کردن شرایط مساعد برای ترقی کسب و کارهای کوچک و حمایت از استارتاپ‌ها اقدام به تشکیل باشگاه فناوری کرد.

این باشگاه تازه تاسیس قصد دارد با جذب تیم‌ها و افراد علاقه‌مند و ارایه خدمات به آنها زمینه رشد کسب و کارها را فراهم کند.

در باشگاه فناوری نانو پل، محیط کار اشتراکی هوشمند، خدمات مربی‌گری، حضور سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر، متخصصان امور کسب و کار، مشاوران خبره ثبت اختراع، اخذ گواهینامه‌های معتبر، ثبت شرکت و کلیه امکانات مورد نیاز یک کسب و کار، در دسترس اعضای باشگاه فناوری است.

خدمات عمومی باشگاه فناوری نیز شامل برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، سمینارهای علمی، برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری رویداد تقاضا محور و رویداد کارآفرینی تقاضا محور ( Reverse Pitch ) و رویدادهای علمی و صنعت است.

طرح‌های مختلفی برای عضویت در باشگاه فناوری نانوپل وجود دارد که استارتاپ ها بسته به نیاز خود می‌توانند از امکانات شتاب دهنده نانوپل بهره‌مند شوند.

در کنار بهره‌مندی از امکانات باشگاه فناوری نانوپل، اعضای باشگاه می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های استارتاپی خود را به شتاب دهنده علمی-صنعتی نانوپل، ارایه کنند، پس از بررسی طرح‌های دریافتی و برگزاری جلسات داوری و تایید نهایی طرح، اعضای باشگاه فناوری می‌تواند به عضویت شتاب دهنده نانوپل نیز در آمده و از خدمات رایگان شتاب دهی شامل عضویت در باشگاه فناوری که علاوه بر امکان استفاده از فضای کاری مناسب و بهره‌مندی از محیط کار اشتراکی؛ امکان ارایه ایده‌ها و و طرح‌های استارتاپی که قابلیت سرمایه‌گذاری داشته باشند را در مجموعه نانوپل (اولین شتابدهنده تخصصی صنعت پلیمر و پتروشیمی) وجود دارد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس  وب سایت شتاب دهنده نانوپل مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن