جشنواره

اعلام دانشمند برتر و شرکت دانش‌بنیان برگزیده در جشنواره علوم پزشکی رازی

مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ۲۵ آذر تا ۹ دی‌ماه سال جاری اعلام شده است.


پیشران اقتصاد، بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ثبت‌نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه سلامت) و نهادهای حقوقی انجام خواهد شد.

آن دسته از پژوهشگران حوزه سلامت که دارای حداقل H index دوازده هستند، محققین جوان و دانشجو که دارای حداقل H index هشت هستند، صاحبان اختراعات و فناوری، صاحبان پژوهش‌های برتر که آثار آن‌ها در یکی از کمیته‌های علوم پایه پزشکی، علوم بالینی و سلامت و اختراعات و فناوری مورد بررسی قرار می‌گیرند و دانشمند برتر در انجام پژوهش‌های اثرگذار بر حوزه سلامت، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

در سال جاری محور «دانشمند برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» برای اولین‌بار به محورهای بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی افزوده شد و علاوه بر آن شرکت دانش‌بنیان برگزیده نیز برای نخستین بار در تاریخ برگزاری این رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، مهلت ثبت‌نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی ۲۵ آذر تا ۹ دی‌ماه سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مراجعه کنند.

دستور العمل اجرایی و فراخوان شرکت در جشنواره بیست و هفتم در ذیل خبر موجود است و پژوهشگران می‌توانند برای ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام کنند:

ثبت‌نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی:https://research.behdasht.gov.ir/razi1400

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن