نمایشگاه

نمایشگاه کار برگزار می شود

دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف در روزهای اول تا سوم اسفند ماه سال جاری در سالن تربیت‌بدنی استاد جباری این دانشگاه برگزار می‌شود.


پیشران اقتصاد، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد، وجود عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی می‌شود از یک سو و نبود بستر مناسب برای ارتباط مستقیم شرکت‌ها و کارجویان، مسئولان این دانشگاه را بر آن داشت تا از سال۱۳۹۰ اقدام به برپایی نمایشگاه کار نمایند.

این دانشگاه به عنوان بنیانگذار اولین نمایشگاه کار در ایران تا کنون تجربه برگزاری یازده دوره‌ این نمایشگاه را داشته است و این رویداد به عنوان پرمخاطب ترین برنامه دانشگاه شناخته شده است.

بر این اساس مرکز کاریابی شریف در نظر دارد دوازدهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف (jobfair12 ) را در تاریخ ۱ تا ۳ اسفندماه ماه سال جاری به صورت حضوری برگزار نماید.

از مهم‌ترین اهداف این برنامه، امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، ارائه فرصت های شغلی، امکان معرفی و ارتقاء برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمان‌ها، آشنایی با مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان می‌باشد.

در دوازدهمین نمایشگاه کار که همه ساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، تعداد زیادی از ‌کارجویان و شرکت‌ها به‌منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل موردنیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن حضور خواهند داشت.

بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است و علاقه‌ مندان می‌توانند جهت حضور، در وب ‌سایت این نمایشگاه به آدرس http://jobfair.sharif.ir ثبت‌نام کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن