جشنواره

مسابقات مهارت‌سنجی فن‌آورد برگزار شد

هفتمین دوره مجموعه مسابقات مهارت‌سنجی فن‌آورد در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.


 پیشران اقتصاد، مرحله نهایی هفتمین دوره مجموعه مسابقات مهارت‌سنجی فن‌آورد با هدف حل مسائل فناورانه به واسطه کشف افراد مستعد و با مهارت در رشته برنامه‌نویسی، امروز جمعه ۳ دی ماه در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

رقابت‌های تخصصی فن‌آورد در شهریور ماه سال جاری آغاز شده و با مشارکت گسترده متخصصان و دانشجویان به حل مسائل شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌پردازد. در مرحله اول مسئله‌ای به صورت اینترنتی برای شرکت‌کنندگان ارسال شد و پس از داوری راه‌حل‌های ارائه شده، افراد برگزیده به مرحله نهایی دعوت شدند.

مرحله نهایی این رویداد امروز ۳ دی با حضور بیش از ۴۰ نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی در باشگاه کسب و کار دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

محمدحسین قمری، دبیر مجموعه مسابقات مهارت‌سنجی فن‌آورد در این باره اظهار کرد: فن‌آورد از سال ۱۳۹۳ با هدف حل مسئله و شناسایی افراد مستعد و با مهارت در دانشگاه صنعتی شریف شروع به کار کرد و از سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از ۱۰۰ خدمت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ارائه می‌شود و تا کنون در رشته‌های گرافیک، برنامه نویسی کامپیوتر و اندروید، داده‌کاوی، گرافیک و معماری به حل مسائل واقعی شرکت‌ها پرداخته است.

وی افزود: هدف فن آورد تبدیل چالش‌های واقعی صنعت به مسئله است. همیشه مسئله‌هایی مطرح و ارائه می‌شد، اما هیچ وقت استقبال از صنعت وجود نداشت، بنابراین هم راستا کردن این مسائل در یک زمان واحد برای فناور چالش بوده است.

قمری خاطرنشان کرد: از سه نفر اول این رویداد با جوایز نقدی تقدیر به عمل خواهد آمد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن