وبینار

برگزاری وبینار در حوزه بلاکچین

انجمن علمی دانشجویی برق دانشگاه شهید بهشتی با همکاری شاخه برنامه نویسی پایتون، وبینار «بلاک چین، مفاهیم و کسب درآمد» را برگزار می کند.


پیشران اقتصاد، فناوری هایی همچون اینترنت و گوشی های هوشمند، که تحول آفرین هستند، به یکباره وارد زندگی ما نمی شوند بلکه بسیار نرم جای خود را باز می کنند ولی تاثیراتی چنان عمیق بر رفتار ما می گذارند که شیوه زندگی مان را با پیش از آن، متمایز می سازند. یکی از فناوری هایی که همانند اینترنت، قرار است در چندسال آتی، زندگی و کسب وکارهای ما را دستخوش تغییر کنند، بلاکچین است. در این وبینار، از اینکه این فناوری می تواند چه فرصت های جدیدی برای خلق ثروت و کسب درآمد ایجاد کند صحبت می شود. و به این موضوع خواهیم پرداخته خواهد شد که فضای کسب و کار چه تفاوت هایی پس از جاگیری این فناوری خواهد داشت. چه شرکتها و موسساتی از همین الان به استفاده از این فناوری روی آورده اند و در نهایت، به عنوان یک فرد، چه مهارت ها و دانشی برای بهره مندی و کسب درآمد از این فناوری نیاز است.

“مفاهیم بلاکچین”، “جایگاه مهم بلاکچین در بین فناوری های دیگر”، ” بررسی ارزهای دیجیتال”، “شرکت‌های بزرگ حوزه بلاکچین و رمزارزها”، “مهارت‌ها و دانش مورد نظر برای کسب درآمد از بلاکچین” و “استارتاپ‌های بلاکچینی” از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این برنامه مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه با سخنرانی سیدمحمد شبیری ـ دانشجوی دکتری مهندسی برق و پژوهشگر حوزه هوش مصنوعی و بلاکچین، روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰، به صورت آنلاین برگزار می شود.

علاقه مندان می تواندد جهت ثبت نام و شرکت در وبینار، به لینک https://eseminar.tv/wb50646 مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن