منهای دانش بنیان

راه‌اندازی سامانه‌ جامع تسهیل ارتباط دولت با نخبگان

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از راه‌اندازی سامانه‌ای جامع و کارآمد برای تسهیل و تحکیم ارتباط دولت با نخبگان و صاحبنظران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


پیشران اقتصاد، محمدصادق خیاطیان با اعلام این خبر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ارتقای حکمرانی و تدبیر عالمانه چالش‌های پیش روی کشور، جز با تسهیل و قوام‌بخشی به ارتباط دولت و شبکه نخبگانی کشور ممکن نیست. در دولت سیزدهم عمیقا اعتقاد داریم که غفلت از این ظرفیت بزرگ، نه فقط یک تصمیم نابجای مدیریتی که یک خطای راهبردی سرمایه‌سوز است.

وی افزود: در همین راستا از همان ابتدای مسئولیت در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، این مهم را با تاکید ویژه رئیس‌جمهور محترم جزء رئوس برنامه‌ها و اقدامات مرکز قرار دادم و در همین مدت کوتاه، بسیار تلاش کردم، در این مسیر گام‌های موثری برداشته شود. تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد سازوکار برای استفاده از دیدگاه‌ها و شیوه‌های پیشنهادی صاحب‌نظران، نخبگان و مردم، عزم بنده و همکارانم در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری را برای استمرار این رویکرد مستحکم‌تر کرد.

خیاطیان در ادامه نوشت: خدمت مردم شریف ایران، نخبگان دغدغه‌مند کشور و همه کسانی که سودای آبادانی این آب و خاک را در سر دارند، عرض می‌کنم که مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به زودی سامانه‌ای جامع و کارآمد برای تسهیل و تحکیم ارتباط دولت با آنان راه‌اندازی خواهد کرد. تعمیق این ارتباط البته فقط با اراده دولت شدنی نیست و لازم است این عزیزان هم منت گذاشته و ما را به دریافت نظرات و پیشنهادت‌شان مفتخر کنند.

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در پایان از آمادگی این مرکز برای دریافت نظرات و پیشنهادات نخبگان خبر داد و نوشت: این آمادگی در مرکز وجود دارد که در سطوح مختلف و در همه حوزه‌های عملکردی دولت، نظرات و پیشنهادات نخبگانی را دریافت نموده و آن را به بخش‌های مختلف دولت انتقال دهد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن