شتاب دهنده ها

سرمایه گذاری اسمارت‌آپ روی استارتاپ فعال در حوزه کودک

شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ روی استارتاپ «سمف‌کیدز» سرمایه‌گذاری کرد. این استارتاپ در حوزه «طراحى و فروش پکیج‌هاى آموزشى، مهارت‌آموزى و تولید محتواى کودک» فعال است.


پیشران اقتصاد، استارتاپ سمف‌کیدز از اواسط سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است و قصد دارد با این جذب سرمایه، محصول خود را توسعه دهد.

«سمانه فضلعلى» و «مروارید اسکندرى» بنیان‌گذاران سمف‌کیدز بوده که با ادغام علم روانشناسی و صنعت بازی، سرگرمی و آموزش، اقدام به سنجش کودکان و معرفی بهترین و مناسب‌ترین محصولات به والدین کودکان ۲ تا ۱۲ سال می‌کنند.

تیم سمف‌کیدز معتقد است بهترین راه برای یادگیری کودکان این است که در حین یادگیری سرگرم شوند و خود تصمیم بگیرند که به چه چیزی علاقه دارند.

فضعلی درباره چرایی انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان سرمایه‌گذار گفت: ما همیشه آوازه اسمارت‌آپ را در اکوسیستم استارتاپى شنیده بودیم و دوست داشتیم سمف‌کیدز در کنار تیم قوى این مجموعه رشد سریع‌ترى را تجربه کند. وجود افراد متعهد و خوش‌نام و همچنین پرتفوى قوى این مجموعه مهم‌ترین دلایل انتخاب اسمارت‌آپ به عنوان وی‌سی بود.

به نظر تیم ارزیابی اسمارت‌آپ، با توجه به حساسیت بیش از پیش خانواده‌ها نسبت به تربیت فرزند و رشد مهارت‌ها و عدم شناخت علایق و استعدادهای آن‌ها، سمف‌کیدز راهکارهای مناسبی برای والدین و کودکان فراهم می‌کند: تیم سمف‌کیدز به واسطه تجربه چندین ساله در حوزه کودک شناخت خوبی از نیازهای کودکان و والدین دارند. بازار جهانی فروش اسباب‌بازی و محتوای کودک نیز رشد روزافزونی را تجربه می‌کند و نیاز به خدمات شخصی‌سازی‌شده و متناسب با مراحل رشد کودک بیش از گذشته احساس می‌شود.

اسمارت‌آپ طی یک سال اخیر سرمایه‌گذاری‌های مختلفی روی استارتاپ‌ها انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به استارتاپ «والتا» پلتفرم مدیریت ثروت و تسهیلات، «کارتو» فعال در زمینه توانمندسازی کسب‌وکارهای خانگی و «لندین» ارائه دهنده خدمات ساخت لندینگ پیج (صفحه فرود) به کسب‌وکارها اشاره کرد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن