گزارش

اهمیت ترجمه رسمی در دارالترجمه

زمانی که برای اولین بار اسم ترجمه رسمی را می‌شنویم، با خود فکر می‌کنیم ترجمه چه فرقی دارد در کجا باشد؟ برای پاسخ به این پرسش با ما همراه باشید!


 

ترجمه رسمی  چیست؟

اول از همه، به سراغ ترجمه رسمی می‌رویم. ترجمه رسمی چیست؟ ترجمه رسمی همان چیزی است که برای ارائه اسناد و مدارک‌تان به نهادهای قانونی و دانشگاه‌های خارج از کشور به آن نیازمندید. ترجمه رسمی همه ویژگی‌های یک ترجمه دقیق را دارد و علاوه بر آن، به تأئید مترجم رسمی، دادگستری و امور خارجه نیز می‌رسد.

ما اهمیت ترجمه رسمی را می دانیم…

دارالترجمه رسمی ۹۷۳ با بیش از یک دهه فعالیت، ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای ترجمه رسمی اسناد و مدارک شخصی و هویتی، مدارک تحصیلی، مدارک پزشکی، انواع گواهی‌ها و همچنین مدارک شرکتی، به صورت تخصصی به همه زبان‌ها به همراه اخذ تائیدات دادگستری، امور خارجه، دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌های دولتی، در کمترین زمان ممکن است. دارالترجمه رسمی ۹۷۳ با بهره گیری از بهترین و خبره ترین مترجمان زبان مورد نظر شما مدارک تحصیلی و هویتی شما در کوتاه ترین زمان ممکن و دقیق ترین شیوه، انجام می دهد. بهار ۱۳۸۵ شروعی بود تا با هدف بهبود در کیفیت و سرعت ترجمه ی رسمی همراه شما عزیزان و همراهان گرامی باشیم.

خدمات دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳

 

  • ترجمه مدارک توسط مترجمین رسمی قوه قضائیه روی سربرگ رسمی دفتر ترجمه
  • اخذ تأییدیه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه در صورت نیاز و درخواست متقاضی
  • اخذ تأییدیه سفارت ها در صورت نیاز و درخواست متقاضی
  • اخذ تأییدیه وزرات خانه‌ها و سازمان های مربوطه در صورت نیاز (آموزش پرورش، روزنامه رسمی، نظام پزشکی، وزارت علوم و …)

 

ثبت سفارش ترجمه رسمی

تنها با یک تماس یا ارسال پیام واتساپ شما با دارالترجمه رسمی ۹۷۳ در ارتباط خواهید بود. پس از ورود و مشاوره در مورد مدارک مورد نظر برای ترجمه می‌توانید پیش فاکتور سفارش را از مشاورین ما دریافت کنید. کارشناسان وپشتیبانی دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ برای پیگیری و هماهنگی  با شما در تماس خواهند بود. تمامی هزینه‌های ترجمه رسمی بر اساس تعرفه مصوب اداره مترجمان محاسبه و به شما اعلام می‌شود و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

تصویر پیک موتوری دارالترجمه رسمی تهران ۹۷۳

دریافت رایگان مدارک

برای سرعت در انجام ترجمه و راحتی شما عزیزان، عکس یا اسکن مدارک را از طریق واتس‌اپ برای ما ارسال کنید. پس از شروع فرآیند ترجمه می‌توانید با هماهنگی تیم پشتیبانی مدارک مورد نیاز را برای تحویل به پیک معتمد دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ آماده کنید. نماینده معتمد از طرف دفتر ترجمه  به آدرس شما مراجعه خواهد نمود و پس از ارائه کارت شناسایی معتبر، اقدام به دریافت مدارک شما خواهد نمود. سپس رسید دریافت مدارک را به شما تحویل داده و مدارک را به دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ خواهند رساند. البته در صورت تمایل می‌توانید حضورا اسناد و مدارک را به دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳  تحویل دهید.

ترجمه دارالترجمه رسمی تهران ۹۷۳

ترجمه مدارک توسط مترجم رسمی قوه قضائیه

سفارش شما با ارسال اسکن مدارک شما به تیم پشتیبانی و کارشناسان مجرب دارالترجمه رسمی ۹۷۳ آغاز شده است و در این مرحله اصل اسناد و مدارک شما نیز در اختیار مترجم رسمی دفتر ترجمه قرار خواهد گرفت تا طبق برنامه زمانبندی، ترجمه آن ها را در زمان مقرر آماده نماید. پس از این مرحله در صورتی که سفارش شما نیاز به دریافت تاییدیه‌های دادگستری، وزارت امور خارجه و امور سفارتی کشور مورد نظر شما داشته باشد، نمایندگان دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ در سریعترین زمان اقدامات لازم را جهت دریافت تاییدیه‌های مورد نیاز شما عزیزان انجام خواهند داد.

پیک موتوری دارالترجمه رسمی تهران ۹۷۳

ارسال مدارک و ترجمه‌ها

آخرین مرحله، تحویل مدارک به همراه ترجمه رسمی آن به محل سکونت شماست. این خدمت نیز مانند دریافت مدارک رایگان بوده و توسط نماینده معتمد دارالترجمه رسمی ۹۷۳، پس از تماس و هماهنگی جهت تحویل مدارک به شما مراجعه خواهند نمود. تمامی مراحل این فرآیند، سریع، با حداکثر دقت و بر اساس نرخ نامه مصوب انجام می‌گردد و تیم‌ پشتیبانی و دفتر ترجمه رسمی ۹۷۳ آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

به چه زبان‌هایی امکان ترجمه می‌باشد؟

به اکثر زبان های مشهور دنیا امکان ترجمه می باشد به عنوان نمونه:

انگلیسی، عربی ، ترکی استانبولی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی ، فرانسوی، ژاپنی

مجوز دارالترجمه رسمی ۹۷۳

دکتر غلامرضا عباسیان ( دانشیار و عضو هیئت علمی )

لوگوی دارالترجمه رسمی تهران ۹۷۳

اطلاعات تماس

تلفن همراه (ارتباط در واتساپ)۰۹۰۲۳۵۷۴۳۳۰ – ۰۹۱۲۷۰۷۹۷۱۰تلفن های ثابت۰۲۱-۸۸۰۱۸۵۱۶ – ۰۲۱-۸۸۳۳۲۷۰۲آدرس : تهران – خیابان کارگر شمالی (امیر آباد) – بالاتر از پمپ بنزین – ابتدای کوچه خسروی – پلاک ۸۹ – طبقه دوم – واحد ۵

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن