دانش بنیان

راه‌اندازی چهارمین مجتمع فناوری دانشگاه امیرکبیر با امکان استقرار دانش‌بنیان‌ها

دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه‌اندازی چهارمین مجتمع فناوری و نوآوری این دانشگاه تا پایان ۱۴۰۱ خبر داد که فضاهای آن برای استقرار ۴۸ شرکت دانش بنیان و واحد فناور مناسب‌سازی شده است.


پیشران اقتصاد، مجتمع فناوری و نوآوری شماره چهار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ۱۰ طبقه و زیربنای حدود ۸۵۰۰ مترمربع برای استقرار ۴۸ شرکت و واحد فناور تا پایان سال ۱۴۰۱ راه‌اندازی می‌شود.

این مجتمع که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بدون استفاده از منابع دولتی در دست ساخت است، تا پایان سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. طراحی و ساخت این مجتمع به نحوی است که فضاهای آن برای کاربری شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مناسب‌سازی شده است.

شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و استارتاپ‌هایی که تمایل به پیش‌خرید واحدهای این مجتمع را دارند می‌توانند ضمن مطالعه کتابچه فراخوان فروش مجتمع فناوری نشان و تکمیل و ارسال فرم درخواست پیش‌خرید به پارک علم و فناوری دانشگاه، تقاضای خود را تا ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ثبت کنند.

در حال حاضر، سه برج علم و فناوری در پهنه فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و برج فناوری و نوآوری شماره چهار نیز در دست ساخت است.

برج‌ها و مجتمع‌های نوآوری و فناوری علاوه بر متمرکزسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، زمینه تعامل و همکاری بیشتر این مجموعه‌ها را با یکدیگر در حوزه‌های میان‌رشته‌ای فراهم آورده است و علاوه بر آن خدمت‌رسانی به شرکت‌ها توسط پارک علم و فناوری با کیفیت و سهولت بیشتری انجام می‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن