دانش بنیان

بومی سازی قطعه جمع آوری بخارات بنزین خودرو

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به بومی سازی واسط لوله سوخت در خودروها برای جمع آوری بخارات بنزین به منظور ایمن سازی خودروها شد.


پیشران اقتصاد، حمید بابایی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان هدایت سرمایه کاسپین “واسط لوله سوخت” را یک قطعه کاربردی در صنعت خودروسازی دانست و گفت: درگذشته این محصول تماماً وارداتی بود اما با بومی‌سازی آن، توانستیم نیاز صنعت خودروسازی را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: این محصول، در مسیر بخارات بنزین قرار می‌گیرد و یکی دیگر از کاربردهای آن اتصال دادن لوله کنیستر به باک است.

بابایی به مزیت‌های این محصول را کاهش احتمال خطا و سهولت مونتاژ اشاره و اظهار کرد: جنس این محصول پلیمر است و ازلحاظ ایمنی هم در سطح خوبی قرار دارد به گونه‌ای که تمامی نمونه‌های خارجی این محصول در تست ضربه که برای واسط لوله سوخت تعریف شده، شکست خوردند اما نمونه داخلی توانسته این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مجری طرح با بیان اینکه واسط لوله سوخت ایران ساخت، صرفه‌جویی ارزی بالایی به همراه دارد، یادآور شد: در این شرکت علاوه بر واسط لوله سوخت، قطعات کاربردی دیگر مانند زانویی لوله سوخت، سه‌راهی رگلاتور و موارد دیگر طراحی و تولید می‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن