رویدادها

آغاز کنفرانس بین‌المللی علوم و فناوری هسته‌ای

اولین کنفرانس بین المللی و بیست و هشتمین کنفرانس ملی علوم و فناوری هسته ای امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند از ساعت ۹ صبح آغاز شد.


پیشران اقتصاد، معاون سازمان انرژی اتمی و رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای در خصوص برگزاری اولین کنفرانس بین المللی و بیست و هشتمین کنفرانس ملی علوم و فناوری هسته ای گفت: یکی از نوآوری های این کنفرانس اضافه شدن مباحث راهبردی مدیریت هسته‌ای، اقتصاد هسته‌ای، آموزش هسته‌ای، حقوق هسته‌ای و مدیریت دانش هسته‌ای به این کنفرانس تخصصی است.
سید امیرحسین فقهی،پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، رئیس پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای درباره زمان برگزاری این کنفرانس گفت: اولین کنفرانس بین المللی و بیست و هشتمین کنفرانس ملی علوم و فناوری هسته ای امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ۱۳ اسفند ماه جاری به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.
فقهی ادامه داد: در این کنفرانس که با مدیریت انجمن هسته ای ایران و میزبانی پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ایران برگزار می شود، بیش از ۲۰۰ مقاله علمی و پژوهشی از محققین سراسر کشور به صورت سخنرانی های کوتاه و بلند ارائه می‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن