شرکت های خلاق

افتتاح بزرگ‌ترین سرای نوآوری صنایع خلاق کشور

بزرگ‌ترین سرای نوآوری صنایع خلاق با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی راه اندازی شد.


پیشران اقتصاد، سرای نوآوری صنایع خلاق به همت دانشگاه آزاد اسلامی، شتاب دهنده عطار و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در فضای ۱۵ هزار متری دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران با هزینه ای بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان برای فعالیت استارتاپ ها، شتاب دهنده ها و شرکت های خلاق حوزه فرهنگ و هنر فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی به مجتمع ولایت دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه سوهانک مستقر است و ساختمان آن به سرای نوآوری صنایع خلاق اختصاص یافت.

درمراسم افتتاحیه این سرای نوآوری، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این ساختمان سال ها نهاد آموزشی کشور بوده است و بزرگانی در صحنه و جامعه آموزشی عرصه فرهنگ و هنر تربیت شدند.

وی یادآور شد: امیدواریم با راه اندازی این سرای نوآوری دانشجویان نگرشی جدید به حوزه نوآوری رقم بزنند و دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه زیست بوم نوآوری به عنوان یک کنشگر فعال وارد شود.

رییس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: در راه اندازی سرای نوآوری نمی توان به صورت سنتی عمل کرد، باید به صورت مدرن عمل کرد بنابراین از شتاب دهنده ها و شرکت های خلاق بخش خصوصی در راه اندازی آن کمک گرفته شده است.
در ادامه این مراسم همچنین سید محمود رضا آقا میری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت:‌ از بدو ورود من در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تاکنون چهار کار مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای نیازهای فناوری کشور انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرای نوآوری قریب، الحاق دانشگاه آزاد اسلامی و پارک فناوری پردیس در ناحیه نوآوری پردیس، سرای نوآوری صنایع خلاق از جمله همکاری های دانشگاه آزاد با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و در آینده نزدیک سرای نوآوری شفق نیز به عنوان چهارمین سرای نوآوری دانشگاه آزاد در تهران افتتاح می شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن