شرکت های خلاق

یک بازی ایرانی منتخب دو جشنواره بین‌المللی شد

یک شرکت فعال در حوزه تولید محصولات خلاق یک بازی با قابلیت پیام رسان اختصاصی را تجاری سازی کرده است.


به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیامین سالاری مدیرعامل شرکت خانه فناوری و هنر اکسیرتک با بیان این‌که بازی روی خط به‌صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود، گفت: این بازی یک معضل اجتماعی را در قالب طنز و کارتون به تصویر می‌کشد، شخصیت‌های داخل بازی توجه بیش‌ازحد به تلفن همراه خود دارند که همین موضوع مشکلاتی را برای آنان به وجود می‌آورد که بازیکن باید مشکلات را حل کند.

این بازی به سبک‌ فکری و اکشن با موضوع فرهنگی استفاده متعارف از تلفن همراه دارای مراحل رقابت آنلاین و مراحل آفلاین است.

این بازی دارای پیام‌رسان داخلی اختصاصی جهت چت با بازیکنان این بازی و بازی‌های دیگر این شرکت است، همچنین امکان بازی به‌صورت چند نفره و رقابت و ثبت رکورد وجود دارد.

 از هیچ سرویس خارجی استفاده نشده است

بازی روی خط برای تلفن‌های همراه طراحی شده و سناریو مشخصی دارد که برای هر مرحله فکر شده و ترکیبی از کارتون و بازی است. روند ساخت این بازی و زیرساخت‌های آن کاملاً در داخل طراحی شده و از هیچ سرویس خارجی استفاده نشده است.

بازی راهبردی آنلاین دهکده من، دیگر محصول این شرکت است که دارای رزولوشن با کیفیت بالا و حجم بهینه، بدون هیچ‌گونه رفرش صفحه و تأخیر، شامل ۷ لایه امنیتی، ۲ نسخه قابل‌نصب و تحت وب، نقشه هوشمند و قدرتمند در هسته و پوسته و امکانات مختلف دیگر است.

مدیرعامل شرکت خانه فناوری و هنر اکسیرتک با اشاره به این‌که این دو بازی به‌زودی به مرحله عرضه می‌رسند، افزود: اگر تعیین دانش‌بنیان بودن یک محصول یا خدمت با نگاه علمی است پس نباید تمایلات شخصی در آن دخیل باشد، این موضوعی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید به آن توجه جدی داشته باشد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن