رویدادها

برگزاری بوت‌کمپ فعالان فناور ایران و کنیا

«دوره آموزشی رشد کسب و کار» عنوان دوره‌ای آموزشی است که با همکاری خانه نوآوری و ایران‌ساخت و اتاق بازرگانی ایران در کنیا برگزار می شود.


به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این خانه در راستای فعالیت های آموزشی خود برای استارتاپ های کنیایی، اقدام به برگزاری چنین رویدادی کرده است که به صورت هفتگی روز‌های چهارشنبه و جمعه در مرکز نوآوری و صادرات ایران‌ساخت کنیا در سرفصل هایی چون «مدیریت منابع انسانی»، «دیجیتال مارکتینگ»، «فروش و اصول مذاکره»، «سیستم‌سازی»، «مهارت حل مساله»، «برندینگ»، «حسابداری» و «جذب سرمایه گذار» برگزار می‌شود.

از دیگر اهدافی که در این دوره مدنظر است انتقال و تبادل تجربیات میان شرکت کنندگان در این رویداد و افراد موفق در حوزه کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی و خلاق است تا استارتاپ‌ها از این تجربیات برای توسعه کار و فعالیت خود استفاده کنند.

همچنین بوت کمپ مشترکی میان استارتاپ‌های ایرانی و کنیایی نیز برگزار خواهد شد. خانه نوآوری و صادرات ایران‌ساخت (iHiT) به دنبال شبکه سازی میان کسب و کار های دو کشور و هموارسازی مسیر ورود استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان ایرانی به شرق آفریقا است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن