رویدادهانمایشگاه

برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.


پیشران اقتصاد؛ به گزارش روابط‌ عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقمندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه می‌توانند تا ۵ اردیبهشت ماه جاری جهت ثبت‌نام به سامانه غزال به آدرس  ghazal.inif.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۳۹۸۱۶۸ تماس بگیرند.
پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری برپا می‌شود و ظرفیت حضور شرکت‌ها در این پاویون محدود است.
شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های شهر هوشمند، هوش مصنوعی، فناوری‌های بانکی، اینترنت اشیاء، اقتصاد دیجیتال و رمزارزها و زیرساخت و تجهیزات مخابراتی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
لازم به ذکر است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف ۹۰ درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن