استارت آپ ها

برگزاری رویداد استارتاپی در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن

رویداد استارت‏اپی اسلامی ـ قرآنی با عنوان «۱۱۴ استارتاپ» با هدف آموزش تجربه‌محور و به منظور کارآفرینی اسلامی ـ قرآنی از ۵ تا ۷ اردیبهشت‏، در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن برگزار می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد، مدیر بخش «فضای مجازی و فرهنگ دانش‌بنیان»، با اعلام این خبر گفت: رویداد استارتاپی اسلامی ـ قرآنی، از مجموعه فعالیت‏های بخش فضای سایبری و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن محسوب می‌‏شود که از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به برگزاری یک رویداد آموزشی ـ تجربی سه‌روزه، آموزش تجربه‌‏محور کارآفرینی اسلامی ـ قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب، اهدای جایزه به سه تیم برتر و امکان حمایت از ایده‌‏های برتر اشاره کرد.

سید یاسر ساجدی درباره محور‌های فعالیت این رویداد هم افزود: رویداد در محور‌های آموزش قرآن کریم، تبلیغ و ترویج قرآن کریم، گردشگری و توریسم، هنر‌های تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‏بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای و برگزاری رویداد‌های اسلامی ـ قرآنی (باتوجه ویژه به نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم) برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: برگزاری این رویداد در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، ازجمله نوآوری‌‏های این دوره از نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم به‌شمار می‏‌آید.

به گفته ساجدی تقویت و گسترش اکوسیستم استارت‏اپی با رویکرد اسلامی ـ قرآنی در کشور از سوی مجموعه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم از اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیر بخش فضای مجازی و فرهنگ دانش‌بنیان اضافه کرد: جوایز درنظر گرفته شده برای گروه‌‏های برتر در این رویداد استارت‏اپی اسلامی ـ قرآنی، شامل مبالغ ۶ و ۵ و ۴ میلیون تومان برای سه رتبه اول تا سوم است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اطلاع ‏رسانی www.Evand.com/events/۱۱۴startups مراجعه کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.


 

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن