رویدادهانمایشگاه

اولین رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران

رویداد هم افزایی برای مدیریت ایران در اولین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت ها،موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های اساسی ایران عزیزمان هستند.


پیشران اقتصاد؛ این رویداد مبدا تحولی بزرگ در روند حکمرانی و حل نظام مسائل کشور خواهد بود. شما بواسطه خدمت،محصول یا الگویی که دارید می‌توانید در بهبود مناسبات حکمرانی نقش آفرین باشید.

در این رویداد شرکت ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه سازی دارند تا بتوانند همکاران،رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی نمایند و برای طرح همکاری با آنها اقدام نمایید. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمانها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند.

مزیت این رویداد برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آن که تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور می‌باشد ایجاد نمایشگاهی از شرکتهای و موسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مساله را دارا می‌باشند. وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آنها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری چالش ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب مرتفع نمایند.

 

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن