رویدادهانمایشگاه

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌ «ایران هلث»

در بیست‌وسومین نمایشگاه‌ بین‌المللی «ایران هلث» که در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون اختصاصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه نیز برپا خواهد شد.


پیشران اقتصاد؛ به گزارش روابط‌ عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این نمایشگاه از سوم تا ششم خرداد ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
شرکت‌های علاقه‌مند برای حضور در این پاویون که با حمایت صندوق نوآوری برپا می‌شود می‌توانند با ثبت نام در سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir آمادگی خود را برای ارائه محصولات و توانمندی‌هایشان در این نمایشگاه اعلام کنند. مهلت ثبت نام تا ۲۷ اردیبهشت ماه خواهد بود.
گفتنی است برپایی پاویون‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان است که طی آن شرکت‌های منتخب می‌توانند از تخفیف ۹۰ درصدی در تامین هزینه‌های مربوط به شرکت در نمایشگاه‌ها برخوردار شوند و به معرفی محصولات و دستاوردهایشان بپردازند.
هماهنگی برای حضور و بازدید مسئولان کشور و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی و همچنین برگزاری جلسات مذاکرت تجاری با مشتریان بزرگ، بخشی از خدماتی است که در این پاویون‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن