مراکز رشد

رونمایی از ۴ محصول فناورانه مرکز رشد بنیس شبستر

با حضور دکتر محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در مرکز رشد واحدهای فناور خیر ساز بنیس- شهرستان شبستر صورت پذیرفت.


به گزارش پیشران اقتصاد، آیین رونمایی از محصولات فناورانه مرکز رشد واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد بنیس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی  ، دهقان فرماندار شبستر، جمال پور  رئیس دانشگاه پیام نور استان و  واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران، صاحبان صنایع و خیرین بنیس شبستر برگزار شد.
دکتر واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های خیرین بنیس ، ورود خیرین به حوزه حمایت از فناوری و نوآوری را اتفاق مبارکی دانست  که برای اولین بار در کشور در استان آذربایجان شرقی صورت پذیرفته است .
واعظی افزود: هم اکنون استان آذربایجان شرقی با ۲۰ مرکز رشد و نوآوری رتبه اول تعداد مراکز رشد در کشور را  دارد  و مرکز رشد بنیس نتیجه همکاری موفق  پارک ، دانشگاه پیام نور و خیرین منطقه است. رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در ادامه عنوان کرد، است مرکز رشد بنیس  تنها مرکز رشد روستایی کشور است وشرکت های فناورمستقر در این مرکز  در کمتر از یک و نیم سال موفق به ساخت محصولات فناورانه شده اند.
سیستم ممیزی املاک مبتنی بر GIS، محصول  شرکت ایده پردازان کارآفرین- کرم کاکائو و شکلات رژیمی محصول شرکت سلامت طعم تبریز- سیستم مقابله با سرمازدگی باغات از طریق تولید بخار با منبع سوخت غیر وابسته، محصول شرکت نوین‌اندیشان و دستگاه تهویه لباس ایزوله محصول شرکت بسپار سلامت ایرانیان عناوین محصولات فناورانه رونمایی شده در این مراسم بودند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه پیام نور استان دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن