نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه ملی عصر امید

نمایشگاه رویداد ملی عصر امید با شعار «۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت» با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی گشایش یافت.


به گزارش پیشران اقتصاد، در این مراسم محمد مهدی طهرانچی محمد مهدی طهرانچی ، روح الله دهقانی فیروزآبادی رییس جهاد دانشگاهی و معاون تحقیقات فناوری و نوآوری این دانشگاه و جمعی از مسوولان کشوری و دانشگاهی حضور داشتند.

برپایی رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی و بازدید از دستاوردهای ارایه شده در آن با حضور مسوولان و مدیران وزارتخانه‌ها، صنایع بزرگ، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه فناوری با هدف ایجاد و خلق فرصت‌های مشترک از طریق تعامل نزدیک، پویا و حرفه‌ای با صاحبان ایده، تولیدکنندگان محصولات فناورانه، متخصصان، فناوران، شرکت‌ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برتر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

این رویداد با شعار ۱۰۰۰ ایده و استارت آپ، ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق و ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، فرصتی برای شناسایی ایده ‌ها و استعدادهای برتر گروه ها، شرکت‌ها، ظرفیت‌های آزمایشگاهی حوزه‌های مختلف فناوری و نیز شبکه متخصصان امور تحقیق و توسعه (R&D) است، همچنین فرصتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در رشد و توسعه ظرفیت‌ها و محصولات دانش‌بنیان معرفی شده در این رویداد محسوب می‌شود.

تمامی دستاوردها و محصولات پژوهشی و فناورانه این دانشگاه در محورهای “حوزه کشاورزی و صنایع غذایی تبدیلی”، “حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و فراسودمندها”، “حوزه محصولات شیمیایی”، “حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات فناورانه”، ” حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال”، “حوزه صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری”، “حوزه فناوری آب و محیط زیست” و “حوزه نساجی، چرم و فناوری‌های مرتبط” به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارایه و معرفی می شود.

نمایشگاه رویداد ملی عصر امید از هشتم تا ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود. این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ دایر است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن