منهای دانش بنیان

گسترش همکاری‌های علمی و فناوری ایران و ارمنستان

آرسن آواگیان، سفیر جمهوری ارمنستان با دکتر وحید حدادی اصل، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش پیشران اقتصاد، دو طرف در این دیدار در سه موضوع تبادل دانشجو، تبادل فناوری و انتقال تکنولوژی و پارک‌های علم و فناوری به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

اعزام هیاتی از وزارت علوم به ایروان برای بررسی و ارزیابی دانشگاه‌های ارمنستان، تبادل اطلاعات در حوزه‌های پژوهشی مورد علاقه دو طرف و ایجاد مراکز پژوهشی مشترک از جمله محورهای اصلی گفت‌وگوهای دو طرف در این دیدار بود.

آرسن آواگیان سفیر جمهوری ارمنستان در این دیدار از آمادگی وزیر علوم آن کشور برای سفر به ایران در بازه زمانی پیشنهادی طرف ایرانی خبر داد. پیشنهاد سفیر این بود که سفر هیات ایرانی پیش از سفر وزیر علوم ارمنستان به ایران انجام شود.

به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر وحید حدادی اصل، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی نیز در این دیدار بر آمادگی کامل کشورمان برای گسترش همکاری‌های علمی و فناوری با کشورهای دوست و برادر به ویژه همسایگان ایران و همچنین بر ضرورت ارتقای روابط فی‌مابین تأکید کرد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن