جشنواره

حضور ۸۰۰ پژوهشگر و دانش‌پژوه داخلی و خارجی در سمپوزیوم ویرایش ژن

معاون پشتیبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری از برگزاری سمپوزیوم کریسپر در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه خبر داد.


به گزارش پیشران اقتصاد، دکتر علیرضا شهرجردی با اشاره به برگزاری چهارمین سمپوزیوم ملی و دومین سمپوزیوم بین‌المللی کریسپر، گفت: این سمپوزیوم با محوریت و میزبانی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و با مشارکت و همکاری معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ستاد توسعه زیست فناوری، ستاد توسعه سلول‌های بنیادی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این رویداد را در روزهای ۳۰ و۳۱ خرداد ماه عنوان کرد و یادآور شد: این سمپوزیوم به توسعه فناوری‌ها، انتقال و اشتراک تجربه‌ها و دستاوردهای این حوزه با حضور بیش از ۸۰۰ پژوهشگر، محقق، دانشجو و دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف علوم زیستی و کشاورزی و سایر مجموعه‌های علوم پزشکی، فنی و صنعتی مرتبط می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، شهرجردی خاطر نشان کرد: همچنین محققانی از کشورهای پاکستان، آمریکا، فرانسه و کانادا در سمپوزیوم بین‌المللی کریسپر حضور دارند.

معاون پشتیبانی پژوهشگاه مهندسی ژنتیک اضافه کرد: در این سمپوزیوم علاوه بر سخنرانانی از کشور های امریکا، فرانسه، پاکستان و کانادا، ۱۰ محقق و پژوهشگر برتر داخلی به عنوان‌ سخنرانان اصلی سمپوزیوم به بررسی جدیدترین دستاوردهای حوزه ویرایش ژن (کریسپر) خواهند پرداخت.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن