جشنوارهرویدادها

دومین فراخوان فناوری‌های ورزشی

«مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی»، دومین فراخوان جذب طرح‌های فناورانه و کاربردی در حوزه علوم و فناوری‌های ورزشی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان را اعلام کرد.


پیشران اقتصاد؛ به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دومین فراخوان جذب طرح های فناورانه و کاربردی در حوزه علوم و فناوری های ورزشی (سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات)، توسط «مرکز نوآوری پژوهشگاه تربیت بدنی» اعلام شد.

بر اساس این گزارش، کلیه علاقه‌مندان، صاحبان ایده، دانشجویان و اساتید دانشگاه می‌توانند نسبت به تکمیل فرم پذیرش و ارسال آن از طریق پست الکترونیک به نشانی: sport.tech@yahoo.com حداکثر تا مورخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ اقدام نمایند.

گفتنی است، تیم‌ها و شرکت‌های دارای تیم کاری، ظرفیت بازار مناسب و وجود نمونه اولیه محصول، در اولویت پذیرش قرار خواهند گرفت. در این فرآیند «مرکز نوآوری پژوهشگاه تربیت بدنی»، به عنوان شتابدهنده تخصصی حوزه علوم ورزشی، خدمات و حمایت‌های ذیل را در اختیار برگزیدگان قرار خواهد داد.

  • تأمین فضای کار اشتراکی برای استقرار تیم‌ها
  • دسترسی و بهره‌مندی از خدمات و تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی پژوهشگاه تربیت بدنی
  • مشاوره و منتورینگ تخصصی علمی، حقوقی و پشتیبانی
  • مشاوره فنی برای حل چالش‌های ساخت
  • تأمین محدود تسهیلات مالی
  • بازاریابی و کمک به جذب سرمایه‌گذار برای تولید انبوه محصول (در صورت امکان) و …
  • شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی حوزه ورزش

شایان ذکر است، «مرکز نوآوری و شتابدهی فناوری‌های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی»، به عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی ایران در حوزه حمایت از  استارت‌آپ‌های واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان ورزشی، از سال ۱۳۹۷ در کشور فعالیت می‌نماید و تاکنون بیش از ۱۵ تیم و شرکت دانش بنیان را تحت حمایت خود قرار داده است، که در حال حاضر در شهر تهران، به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع خیابان دانشگاه، پلاک ۱۷۲، طبقه سوم، مستقر و مشغول به فعالیت می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ضمن دانلود و مطالعه فرم پذیرش، به سایت تخصصی مرکز نوآوری به نشانی https://sticssrc.com/fa مراجعه نمایند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن