رویدادهانمایشگاه

نخستین رویداد دانش‌بنیان در حوزه هوشمندسازی انرژی

پیشران اقتصاد؛  این رویداد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در چهار محور موضوعی؛ کنتور هوشمند، زیرساخت‌های انتقال داده، پلتفرم‌های تحلیل داده و الزام‌ها و مقررات و تنظیم‌گری با حضور معاونت علم و فناوری رییس‌جمهوری، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت ملی گاز ایران و برخی نمایندگان کمیسیون انرژی …


پیشران اقتصاد؛  این رویداد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در چهار محور موضوعی؛ کنتور هوشمند، زیرساخت‌های انتقال داده، پلتفرم‌های تحلیل داده و الزام‌ها و مقررات و تنظیم‌گری با حضور معاونت علم و فناوری رییس‌جمهوری، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت ملی گاز ایران و برخی نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس برگزار می‌شود.

موضوع این رویداد چیست؟

مطابق با لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ملی گاز ایران موظف است به منظور اصلاح الگوی مصرف، نسبت به هوشمندسازی و نصب کنتورهای هوشمند با اولویت مشترکان پرمصرف اقدام نماید. با توجه به برنامه ­ریزی انجام شده و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت های داخلی، این مجموعه قصد دارد در انجام این پروژه بزرگ و مهم از توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناور استفاده نماید.

برای شناسایی شرکت های فعال و توانمند این حوزه تاکنون اقدامات مختلفی انجام شده، با این حال و با هدف ارتباط بیشتر شرکت ملی گاز ایران با همه شرکت های فعال و مستعد، برگزاری رویدادی در دستور کار قرار گرفته که در آن تعامل مستقیم و بی واسطه بین شرکت های فعال و مدیران و مسئولان ذی ربط در شرکت ملی گاز ایران انجام شود.

قرار است در این رویداد چه اتفاقی بیفتد؟

این رویداد شامل دو بخش نمایشگاهی و بخش ارائه محور است:

بخش نمایشگاهی: در بخش نمایشگاهی این فرصت به شرکت های فعال در زنجیره ارزش هوشمندسازی و اندازه گیری هوشمند داده می شود تا توانمندی و محصولات خود را در یک کانتر اختصاصی رایگان به نمایش بگذارند. این بخش از این جهت اهمیت دارد که شرکت ها می توانند به صورت بی واسطه، توانمندی خود را به مسئولان شرکت ملی گاز ایران معرفی نموده و با آنها مرتبط شوند.

نکته مهم اینکه با توجه به محدودیت فضای نمایشگاهی و تعداد کانترها، این امکان صرفاً به شرکت هایی داده می شود که توانمندی و محصول آنها مرتبط با موضوع اندازه گیری هوشمند و پلتفرم های تحلیل و زیرساخت های انتقال داده باشد.

لازم است شرکت های متقاضی حضور در این بخش، ضمن تکمیل فرم ثبت نام در ایوند با شماره های ۰۲۱۶۶۵۳۹۷۳۴-۰۲۱۶۶۵۳۰۶۸۰-۰۹۲۱۹۵۷۲۶۲۷ تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شود.

بخش ارائه محور: در این بخش علاوه بر حضور مسئولان ارشد شرکت ملی گاز ایران، ارائه ها و پنل های تخصصی با موضوعات تشریح و بررسی ابعاد تقاضای شرکت ملی گاز ایران در زمینه اندازه ­گیری هوشمند، الزامات، تنظیم­ گری و زیرساخت­ ها و… انجام خواهد شد. هدف از این ارائه ها و پنل ها آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان و شرکت ها با نیازهای واقعی شرکت ملی گاز ایران در زمینه اندازه گیری هوشمند است. طراحی پنل ها نیز به صورت تعاملی انجام شده و در انتهای هر پنل، این فرصت به مخاطبان و حاضرین در سالن داده می شود تا سوالات خود را از اعضای پنل و مسئولان شرکت ملی گاز بپرسند.

نکته مهم دیگر اینکه در انتهای این بخش تعدادی از شرکت های توانمند در حوزه های مختلف اندازه گیری هوشمند، توانمندی خود را به مخاطبان که عمدتاً تصمیم گیران و تصمیم سازان این پروژه در شرکت ملی گاز ایران هستند معرفی و پرزنت خواهند کرد.

مخاطبان این رویداد چه کسانی هستند؟

مشارکت در این رویداد برای عموم علاقه مندان به توسعه فناوری و نوآوری و شرکت های دانش بنیان و فناور آزاد و رایگان است، اما مخاطبان اصلی رویداد متخصصان و شرکت های فعال در زمینه کنتورسازی، امنیت اطلاعات و سایبری، پلتفرم ها و نرم افزارهای تحلیل داده، زیرساخت های انتقال داده، سرمایه گذاران و علاقه مندان به خلق مدل های کسب و کار جدید و… هستند که توصیه می شود فرصت حضور در این رویداد و تعامل مستقیم با بهره برداران حاضر در رویداد را از دست ندهند.

 رویداد چه زمانی و در کجا برگزار می شود؟

این رویداد یک روزه، در تاریخ ۶ تیرماه ۱۴۰۱ و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری واقع در تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، زاینده‌رود شرقی، شماره ۲۴، مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

برای حضور در این رویداد باید چه کاری انجام دهم؟

متقاضیان حضور عادی در این رویداد صرفاً باید فرم ثبت نام ایوند را تکمیل نمایند، اما علاقه مندان به حضور در بخش نمایشگاهی باید علاوه بر تکمیل فرم ثبت نام، ضمن تماس با شماره های اعلام شده، اطلاعات تکمیلی خود را ارسال نمایند تا پس از بررسی انطابق توانمندی یا محصول آنها با موضوع رویداد، کانتر نمایشگاهی به آنها تعلق گیرد.

چطور می توانم پاسخ سوالات دیگرم را دریافت کنم؟

در صورت وجود هر نوع سوال، همکاران ما در شرکت بومرنگ از طرق زیر آماده پاسخگویی به شما هستند:

تلفن: ۰۲۱۶۶۵۳۵۷۷۹- ۰۲۱۶۶۵۳۰۶۸۰-۰۲۱۶۶۵۳۳۸۶۴-۰۲۱۶۶۵۱۴۳۸۱  (داخلی ۲۰۰-۲۲۰)

واتس­اپ: ۰۹۲۱۹۵۷۲۶۲۷

 

ثبت نام

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن