دانش بنیان

ابزارهای هوشمند مانع تغییر کاربری‌های غیرمجاز

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه: باید با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از نرم افزارها از تغییر کاربری اراضی،ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه ها جلوگیری کرد.


به گزارش پیشران اقتصاد، نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی شرکت های دانش بنیان با محوریت پایش تغییر کاربری اراضی و مقابله با زمین خواری با حضور محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ،حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار شد.

محمد کاظمی فرد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه از شرکت های دانش بنیانی که در حوزه تغییر کاربری و تجاوز به حریم و مستحدثات قانونی خدمات ارائه می کنند حمایت می کنیم، تاکید کرد: با استفاده از ابزارهای هوشمند و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان می توان از تغییر کاربری های غیرمجاز جلوگیری کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه الکترونیکی کردن فرایندها هوشمند سازی قوه قضاییه را سرعت می دهد، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های فناورانه و ابزارهای هوشمند سبب شفافیت می شود.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه عنوان کرد: باید با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از نرم افزارها از تغییر کاربری اراضی،ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه ها جلوگیری کرد.

کاظمی فرد همچنین تاکیدکرد: جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز از خسارت به بیت المال جلوگیری می کند و آسیب های محیط زیستی را کاهش می دهد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن