منهای دانش بنیان

پیام‌رسان گوگل تعطیل می‌شود

کاربران سرویس پیام‌رسان “گوگل هنگ اوتس” (Hangouts) پاییز امسال از این اپلیکیشن پیام‌رسان خداحافظی خواهند کرد.


به گزارش پیشران اقتصاد، گوگل اعلام کرد: “هنگ اوتس” پس از نوامبر سال ۲۰۲۲ دیگر قابل دسترس نخواهد بود و پیش از این تاریخ، مهاجرت کاربران “هنگ اوتس” به “چت” (Chat) آغاز خواهد شد. اگر شما همچنان در گوشی خود از “هنگ اوتس” استفاده می‌کنید، از امروز پیشنهاد برای مهاجرت به اپلیکیشن “چت” یا تجربه چت در جی میل را مشاهده خواهید کرد. “گوگل چت” جای “هنگ اوتس” را خواهد گرفت.

در جی‌میل، گوگل تا ژوئیه برای ترغیب کاربران “هنگ اوتس”  به تغییر پیام رسان خود، اقدام نخواهد کرد. صفحه وب “هنگ اوتس” تا نوامبر قابل دسترس خواهد ماند و کاربران وب این پیام رسان حداقل یک ماه هشدار دریافت می‌کنند و سپس انتقال خودکار آنها از صفحه وب “هنگ اوتس”  به سرویس “چت” آغاز می‌شود. گوگل به کاربران “هنگ اوتس” قول داده است مکالمات‌شان به اپلیکیشن جدیدتر منتقل خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند از سرویس Takeout برای دانلود یک کپی از دیتای خود استفاده کنند.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، گوگل به تدریج در حال حذف برند “هنگ اوتس” و جایگزین کردن سرویسهای پیام رسان جدیدتر است. بنابراین عجیب نیست که این شرکت بالاخره تصمیم گرفت به فعالیت “هنگ اوتس” پایان دهد. این سرویس اگر چه هرگز از محبوبیت مشابه اپلیکیشن‌های پیام رسان دیگر برخوردار نشد اما طرفداران خود را داشت.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن