فناوری و نانو

هوشمندسازی فرآیندهای سازمانی

محصولاتی برای خودکارسازی فرآیندهای مرتبط با سازمان‌ها و شرکت‌های متوسط و بزرگ طراحی شد.


به گزارش پیشران اقتصاد، یکی از مهم‌ترین نیازهای ادارات و سازمان‌های بزرگ، افزایش سرعت انجام کار توأم با دقت بالا است بر همین اساس، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مختلفی با استفاده از فناوری‌های هوشمند، در مسیر خودکارسازی برداشته‌اند.

شرکت فناوری اطلاعات ققنوس با هدف اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری و ارائه راهکارهای جامع خودکارسازی مالی و اداری تأسیس شده است. فعالیت محوری این شرکت خلاق را به‌طور عمده تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری و اطلاعاتی تشکیل می‌دهند.

راه‌حل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

جنبه‌های مختلف فناوری اطلاعات شامل بررسی و امکان‌سنجی پیاده‌سازی سیستم‌های خودکارسازی، مشاوره در زمینه تهیه تجهیزات و نرم‌افزار، پیاده‌سازی پروتکل‌های بهینه گردش کاری، ارائه سخت‌افزار رایانه، تولید و توسعه نرم‌افزارهای مالی و اداری، نصب و راه‌اندازی شبکه‌های ساخت یافته، آموزش و ارائه خدمات پشتیبانی در محل می‌شوند که در این شرکت خلاق میسر گشته است.

فعالان فناور این شرکت، هم‌اکنون با گسترش فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف شبکه و سخت‌افزار و با بهره‌گیری از متخصصان، راه‌حل‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و شبکه به سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی را ارائه می‌دهند.

توسعه و گسترش سبد محصولات

فعالیت‌های فناوری اطلاعات ققنوس بیشتر در زمینه خودکارسازی فرآیندهای مرتبط با سازمان‌ها و شرکت‌های متوسط و بزرگ دولتی و خصوصی است. در همین زمینه سامانه‌های ساپ و پیمان جهت ارائه این‌گونه خدمات به شرکت‌ها و سازمان‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده است و هم‌اکنون کارفرمایانی در حوزه‌های برق، گاز، پتروشیمی، نفت و خودروسازی از خدمات این شرکت خلاق استفاده می‌کنند.

اعظم منشگر مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ققنوس با بیان این‌که در دنیای کنونی اطلاعات، ارتباطات و فناوری به‌عنوان نقش اول در توسعه و اشتغال در تمام زمینه‌های موجود شناخته می‌شوند، گفت: شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان می‌توانند به‌عنوان یک بازوی فعال و قدرتمند سبب گسترش علوم مختلف و ایجاد ارزش اقتصادی از فناوری‌های جدید شده و زمینه‌ساز افزایش اشتغال و پیشرفت در حوزه‌های مختلف شوند.

توسعه و گسترش سبد محصولات و راه‌اندازی نرم‌افزارهای جدید در حوزه‌های تخصصی و افزایش سرمایه‌گذاری و گسترش واحد تحقیق و توسعه با حمایت و راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اهداف پیش رو شرکت خلاق فناوری اطلاعات ققنوس است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن