صندوق نوآوری و شکوفایی

دوره آموزشی نوآوری اجتماعی و کارآفرینی برگزار می‌شود

دوره آموزشی نوآوری اجتماعی و کارآفرینی با هدف پرورش افراد علاقه‌مند به کارآفرینی به ویژه در حوزه نوآوری اجتماعی جهت خلق ایده‌های نوآورانه و عمل در راستای مسئولیت اجتماعی برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری اجتماعی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، بوت‌کمپ پرورش نوآور اجتماعی را برگزار می‌کند.
هدف این بوت‌کمپ، پرورش افراد علاقه‌مند به کارآفرینی به ویژه در حوزه نوآوری اجتماعی برای خلق ایده‌های نوآورانه و عمل در راستای مسئولیت اجتماعی است.
این دوره از ۲۶ مرداد ماه به مدت سه‌ماه و به صورت برخط برگزار می‌شود.
در پایان دوره به کسانی که در این بوت‌کمپ شرکت می‌کنند گواهی معتبر اعطا شده و فرصتی جهت کارآموزی و کارورزی نیز پیدا خواهند کرد.
همچنین حضور در این دوره فرصتی است برای کسانی که علاقه‌مند به تیم‌سازی و راه‌اندازی استارت‌آپ‌هایی در این کارآفرینی مبتنی بر فناوری هستند.
افراد نوآور از ۳۶ ساعت دوره آموزشی آنلاین ویژه با سرفصل‌هایی تخصصی همچون نوآوری اجتماعی و کارآفرینی درعمل، اثرگذاری اجتماعی و ارزیابی آن، خلق کسب و کارهای نوپای اجتماعی، ۲۰ ساعت منتورینگ تخصصی جهت مهارت‌آموزی و انجام پروژه عملی و ۱۰ ساعت بازدید از مجموعه نو‌آوری‌‎های اجتماعی بهره‌مند خواهند شد.
در پایان این بوت کمپ، شهریه پرداختی به نفر برگزیده بازگردانده خواهد شد و تیم‌های برگزیده نیز امکان استقرار در پارک علم و فناوری و مراکز نوآ‌وری دانشگاه شهید بهشتی را خواهند داشت.
این دوره برای کارآفرینان و نوآورانی که به دنبال حل مسائل به شیوه‌ای پایدار و ایجاد اشتغال هستند مناسب است.
دانشجویان علاقه‌مند به راه‌اندازی استارت‌آپ، سمن‌ها و موسسات دولتی و غیردولتی در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و آسیب‌پذیران اجتماعی که تمایل به تعریف تجربیات خود و رسیدن به اقدامات نوآورانه و راه حل‌محور هستند نیز می‌توانند در این دوره حضور یابند.
یکی از ویژگی‌های این بوت‌کمپ در کنار ارایه سرفصل‌های تخصصی کارآفرینی و نوآوری اجتماعی، وجود بخشی با عنوان انتقال تجربه کسب و کار است که افراد با تجربه و صاحب صلاحیت در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار به ارائه سخنرانی در این دوره می‌پردازند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن