شرکت های خلاق

شرکت‌های خلاق با قانون حمایت می‌شوند

مجلس آمادگی دارد تا کم کاری‌ها در حمایت از این شرکت‌ها را با هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری پیگیری کند.


به گزارش پیشران اقتصاد، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم از حوزه انتخابیه اسدآباد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت قانونی از شرکت‌های خلاق گفت: عصر حاضر، عصر رقابت نزدیک ملل در حوزه، صنعت، تولید و فناری است. ایران اسلامی  نیز در این رقابت تنگاتنگ یک برگ برنده در اختیار دارد که همان منابع انسانی جوان، پویا و خلاق است. خیل عظیم شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیانی که این جوانان نخبه و صاحب فکر و ایده تاسیس کرده‌اند، صنعت، تولید و اقتصاد کشور را به سمت تحول اساسی رهنمون می‌سازد.

وی افزود: طبیعی است که همه قوای کشور و مدیران اجرایی وظیفه دارند که از این حرکت علمی جوانان و نخبگان دفاع کنند. در حین اینکه مدیران وظیفه دارند که حمایت کنند، باید گفت که چاره‌ای هم جز حمایت نیست، زیرا فناوری و خلاقیت، منطقی‌ترین راه حل برون رفت از برخی چالش‌های موجود در تولید و صنعت است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مجلس تلاش کرده است با تصویب قوانین حمایتی ، زمینه رشد شرکت‌های خلاق و نوآور را تسهیل کند. بدیهی است که با توجه به اینکه نهاد مقننه یک شان نظارتی نیز دارد، مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف اگر از انجام وظیفه خود در حمایت از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان استنکاف کنند، قابلیت معرفی به مجلس را دارند.

سرمدی واله با اشاره به نامه رهبر فرزانه انقلاب به سران قوا برای حمایت هر چه بیشتر از شرکت‌های خلاق و صنایع نرم و خلاق، بیان کرد: اینچنین حمایت‌هایی از سوی راس نظام، نشانگر اهمیت والای این مجموعه‌های اقتصادی خلاق است. ما امیدوار هستیم حضور شرکت‌های خلاق در همه شهرها و مناطق کشور پرتعداد و پردامنه‌تر شود. در حوزه انتخابیه ما نیز بستر فوق‌العاده خوبی از نظر کشاورزی و معدنی برای فعالیت هر چه بیشتر این شرکت‌ها فراهم است و قطعاً از حضور این شرکت‌ها استقبال خواهد شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن