مراکز رشد

آیین افتتاحیه ۱۵ مرکز رشد و نوآوری مهارتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

آئین افتتاح ۱۵ مرکز رشد مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور دکتر علیرضا منادی سپیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد صادق خیاطیان رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، دکتر خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه و همچنین مقامات کشوری و استانی همزمان با هفته دولت برگزار شد.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ همزمان با بزرگداشت هفته دولت ،آیین افتتاحیه ۱۵ مرکز رشد و نوآوری مهارتی دانشگاه  فنی و  حرفه ای به صورت برخط با حضور رئیس  دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و مقامات عالی استانی برگزار شد.

در دانشگاه فنی و حرفه ای  ۴۳ کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری در ۲۹ استان و ۳۴۳ هسته‌، واحد فناور، صنایع خلاق و دانش بنیان در مراکز رشد و نوآوری سراسر کشور در حال فعالیت است و با توسعه مراکز رشد و فناوری در کشور، اولین مراکز رشد و فناوری مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی شده است.

گفتنی است در این مراسم به طور همزمان ۱۵ مرکز رشد مهارتی  از سراسر کشور توسط ،مسئولین عالی رتبه استانی در استان های آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، زنجان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و یزد به‌صورت بر خط افتتاح شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن