رویدادها

نخستین رویداد سلامت شناختی دیجیتال برگزار می‌شود

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی نخستین رویداد سلامت شناختی در بستر دیجیتال را با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می کند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ شناسایی بازیگران فعال در حوزه سلامت شناختی دیجیتال، افزودن خدمات شناختی به شبکه سلامت دیجیتال کشور، شبکه سازی و بهم رسانی عرضه و تقاضای خدمات سلامت شناختی و نیز تسهیل گری و تامین مالی برای توسعه سلامت شناختی از اهداف این رویداد علمی است.

در این رویداد یک روزه که پانزدهم ماه جاری برگزار می شود، علاوه بر معرفی فرصت ها و الزامات سلامت شناختی با تمرکز بر سه گروه زیر پنج سال ، پنج تا ۱۷ سال و نیز سالمندان بالای ۶۰ سال، چالش های توسعه و تجاری سازی محصولات و خدمات حوزه سلامت در بستر دیجیتال توسط پژوهشگران، توسعه دهندگان و فعالان این حوزه تشریح خواهد شد.

حمایت های ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی، نشست فرصت ها و چالش های صاحبان کسب و کار ، ارایه تیم های فناور برای دریافت گرنت تحقیق و توسعه و نیز جذب سرمایه گذار و تامین مالی از محورهای این رویداد عنوان شده است.

در این رویداد علمی همچنین خدمات حمایتی زیست بوم در سه بخش حمایت های ستاد، گرنت تحقیق و توسعه و نیز سرمایه گذاری صندوق نوآوری در رویداد معرفی و به متقاضیان واجد شرایط تخصیص خواهد یافت.

شرکت های فعال استارتاپی، تیم های پژوهشی، سرمایه گذاران و تمامی علاقه مندان می توانند از طریق لینک پیوست در پوستر این رویداد نسبت به کسب اطلاعات، ثبت نام و شرکت در رویداد اقدام کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن