نمایشگاه

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی با حضور ۹۷ شرکت داخلی و خارجی، ۲۱ تا ۲۴ شهریور‌ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی با هدف فرصت‌های جدید کسب و کار در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی، هم‌افزایی مدیران بخش دولتی و بخش خصوصی برای ارتقاء کاربرد و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی، شبکه‌سازی بین صنایع داخلی و شرکت‌های توانمند خارجی برای توسعه صنایع داخلی ایران، شناسایی و تکمیلی زنجیره تامین تجهیزات فناوری در حوزه های گوناگون تجدیدپذیر و بهره‌وری و شناسایی فرصت های هم افزایی انرژی های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه‌ که همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۵ دایر خواهد بود، نماینده کشورهایی از قبیل چین، آلمان، کانادا، اسپانیا، اتریش و امارات حضور دارند. این نمایشگاه‌ با حضور ۹۷ شرکت داخلی و خارجی در وسعت بیش از ۴ هزار متر مربع فضای سرپوشیده داخلی است که از ساعت ۸ تا ۱۵ دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، بهره‌وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف انرژی، صرفه جویی مصرف انرژی، تجهیزات کاهنده مصرف، مدیریت مصرف، لوازم روشنایی کم مصرف، توسط مشاورین، تولید‌کننده و پیمانکاران شرکت‌های مختلف از جمله دانش بنیان، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی ارائه خواهد شد.

بازدید از این نمایشگاه برای فعالان اقتصادی صنعت آب و برق و عموم آزاد است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن