رویدادها

فناوران نخبه حوزه سلامت شناسایی می‌شوند

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، با اشاره به برگزاری نخستین رویداد ملی استارتاپی سلامت محور رازی گفت: هدف این رویداد شناسایی فناوران نخبه و فناوری های برتر حوزه سلامت انسان، دام، طیور و آبزیان است.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ سهیلا مرادی بیدهندی، معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، در جمع اصحاب رسانه، گفت: این رویداد،  ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که برگزاری این رویداد از حدود یک ماه قبل قطعی و به همت مرکز رشد فناوری رازی، بلافاصله هسته مرکزی علمی-اجرایی رویداد تشکیل شد، گفت: تاکنون هفت جلسه به منظور سازماندهی رویداد فوق تشکیل شده و امور علمی و اجرایی آن به خوبی پیش می رود.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، هدف اصلی برگزاری این رویداد را شناسایی فناوران نخبه و فناوری های برتر حوزه سلامت انسان، دام، طیور و آبزیان اعلام کرد و یادآور شد: در نظر است برای فناورانی که در رابطه با واکسن، فراورده های بیولوژیک، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی حداقل در سطح تولید نمونه آزمایشگاهی موفق بوده اند، کارگاه‌های توانمندسازی برگزار و شرایط کمک به تجاری سازی فناوری ها بررسی شود.

وی افزود: طبق نظر مدیریت ارشد موسسه، همکارانی که دارای فناوری های مورد نیاز موسسه هستند نیز می توانند همانند سایر فناوران در رویداد شرکت کنند و در صورت احراز شرایط در ارزیابی ها، از حمایت های لازم طبق قوانین برخوردار شوند.

دکتر مرادی اضافه کرد: دکتر علیرضا یوسفی و دکتر محمد کاظم شاه کرمی به ترتیب به عنوان دبیر اجرایی و دبیر علمی این رویداد فعالیت می کنند.

رئیس نخستین رویداد ملی استارتآپی سلامت محور رازی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز رشد فناوری رازی به آدرس http://rvsri-stp.ir اطلاعات مربوط به رویداد و فرم ارسال خلاصه فناوری (http://rvsri-stp.ir/fa-ir/startup-event) را دریافت کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن