رینوتکس

رقابت های هیجان انگیز رینوتکس ۲۰۲۲ با جوایز ارزنده

برگزارکنندگان دهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی، دو جشنواره ویژه برای این دوره از رینوتکس در نظر گرفته اند که شامل جوایز ارزنده ای برای سه تیم برتر خواهد بود.


به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از ستاد اطلاع رسانی دهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی؛ یکی از این رقابت ها «جشنواره مردمی» عنوان دارد که برای اولین بار در طول ده سال برگزاری نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی برگزار خواهد شد.

در این بخش ویژه که طرح های برگزیدگان توسط رای مردم انتخاب می شوند، جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است، به فناور اول مبلغ پنج میلیون تومان بعلاوه معرفی جهت اخذ تسهیلات، فناور دوم مبلغ سه میلیون تومان همچنین معرفی جهت اخذ تسهیلات و فناور سوم مبلغ دو میلیون تومان بعلاوه معرفی جهت اخذ تسهیلات اهدا می شود.

این گزارش می افزاید، جشنواره دوم توسط تیم داوری رینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود و روند این جشنواره به این صورت است که طرح های تجاری برگزیدگان طی فرایند داوری سه مرحله‌ای بررسی می شود و جوایز به سه تیمی که در جایگاه اول تا سوم قرار گیرند، تعلق خواهد گرفت.
جوایز این جشنواره در سه سکوی طلایی، نقره ای و برنزی اهدا می شود که برای فناور اول مبلغ پنجاه میلیون تومان،  فناور دوم مبلغ سی‌وپنج میلیون تومان و فناور سوم مبلغ بیست میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

این گزارش حاکی است، امسال نیز جهت ارج نهادن به مشارکت مراکز فعال در حوزه فناوری و طبق مصوبه ستاد اجرایی نمایشگاه،  تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته شده است که متقاضیان می توانند از طریق وب سایت rinotex.ir جزئیات را مطالعه کنند.

غرفه برای کلیه متقاضیان بخش ایده فناورانه رایگان می باشد و همچنین ۷۰درصد هزینه های شرکت های دانش بنیان پس از اتمام نمایشگاه و تکمیل مدارک و مستندات در سامانه غزال (توسط فناور)  بر اساس شرایط و ضوابط صندوق نوآوری و شکوفایی عودت داده خواهد شد.

شایان ذکر است؛ دهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی ۲ لغایت ۶ آبان ماه امسال با حضور شرکت های فناور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن