فناوری و نانو

حمایت از ایده‌های نوآورانه مبتنی بر ساختارهای کربنی

ایده‌های برتر در حوزه محصولات مبتنی بر ساختار‌های کربنی مورد حمایت مالی و اعتباری قرار می‌گیرند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ مرکز صنعتی نانو فناوری کاربردی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بستری برای حمایت از ایده‌های نوآورانه فراهم کرده است.

این مرکز با عنوان آی‌کن، برگزاری رویداد‌های ترویجی و آموزشی برای آشنایی فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری و همچنین فراخوان‌های جذب ایده را در دستور کار خود قرار داده است.

این مرکز بستری برای شناسایی و حمایت از ایده‌های نو و تبدیل آن‌ها به محصول و مشاوره به صاحبان کسب‌وکار به‌منظور استفاده از فناوری در تولیدات خود و ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاران است.

بر همین اساس این مرکز به‌تازگی فراخوانی مبنی بر جذب ایده محصولات مبتنی بر ساختار‌های کربنی منتشر کرده است. علاقه‌مندان تا ۱۰ مهرماه سال جاری مهلت برای ارسال طرح‌های خود دارند.

برگزیدگان این فراخوان می‌توانند ضمن استقرار در فضای کاری اشتراکی، از مشاوره‌های فنی و کسب‌وکاری، تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی و همچنین حمایت‌های مالی و اعتباری بهره‌مند شوند. تیم‌ها و استارتاپ‌های متخصص در زمینه طرح‌های پیشنهادی در اولویت پذیرش خواهند بود.

بنا بر اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، متقضاضیان برای ثبت‌نام در فراخوان تابستان در حوزه ساختار‌های گرافنی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت آی‌کن مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن