دانش بنیاندسته‌بندی نشده

جلوگیری از قاچاق سوخت با دستگاه فناورانه RTU دیسپچینگ

شرکت دانش بنیان آریا تابان هوشمند با ارائه دستگاه دانش بنیان RTU دیسپچینگ جایگاه های سوخت کشور و لامپ فوق کم مصرف در نمایشگاه ملی فناورانه و دانش بنیان بسیج شرکت کرده است.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ سالار مهرابی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفتگویی در توضیح محصول دانش بنیان خود گفت: این دستگاه در جایگاه های سوخت نصب می‌شود، پارامتر و اطلاعات حیاتی مخازن سوخت زیر زمینی جایگاه را دریافت و آنالیز می‌کند و به صورت رمز گذاری شده به مراکز اطلاعات مربوطه ارسال می کند.
وی در توضیح کارایی این دستگاه در مبارزه با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه و همچنین کم فروشی اضافه کرد: این دستگاه با این رویکرد طراحی شده که بتواند روی خطوط بومی و مخابرات برای بحث مبارزه با قاچاق برای انشعابات غیر مجازی که روی خط لوله زده می‌شود و همچنین نشتی هایی که بعضاً روی خط لوله هست استفاده شود.
این دستگاه خیلی راحت بر روی سیستم های اسکادا و مانیتورینگ پتروشیمی و پالایشگاه ها نصب شده و میتواند به رنج وسیعی از سنسور ها متصل بشود و حتی از راه دور هم فرمان پذیر می باشد.
محصول بعدی که کاملا تمامی ماژول ها و درایور آن تغییر کرده لامپ های فوق کم مصرف است.
از آنجایی که کشور ما با چالش و بحران انرژی به شدت دست و پنجه نرم می‌کند، در مصرف روشنایی که یکی از بخش هایی است که باعث اتلاف انرژی می‌شود، لامپ هایی را طراحی کردیم که این لامپ ها فوق کم مصرف هستند. ماژول، درایور و PCB که روی این محصول طراحی شده با لامپ های جدید کاملا متفاوت است که باعث شده حداقل ۳۰ درصد بهینه سازی انرژی نسبت به نمونه های خارجی و تا ۵۰ درصد نسبت به نمونه های داخلی بهینه سازی انرژی داشته باشد.
میزان THD که این لامپها در حال تولید آن هستند بسیار پایین و پاور فکتور بسیار بالایی دارند که این باعث شده است که طول عمر شبکه نیز افزایش بیابد

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن