صندوق نوآوری و شکوفایی

گرنت تحقیق و توسعه ایده‌های فناورانه در حوزه مواد هوشمند

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت، گرنت تحقیق و توسعه ایده‌های فناورانه در حوزه مواد هوشمند را برگزار می‌کند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ این رویداد در حوزه‌های آلیاژهای حافظه‌دار، مواد خودترمیم‌شونده، مواد تابعی، مواد هوشمند مغناطیسی و مواد حساس به الکتریسیته برگزار خواهد شد.

مخاطبین این گرنت، اعضای هیات ‌علمی و تیم‌های پژوهشی هستند و اهداف آن زمینه‌سازی دستیابی به فناوری تولید مواد پیشرفته با چشم‌انداز تولید تجاری و صنعتی، شناسایی، جذب و توانمندسازی هسته‌های فناور متمرکز در موضع و تبدیل آن‌ها به شرکت‌های نوپا و همچنین توسعه ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مواد پیشرفته است.

اعطای کمک هزینه تحقیق و توسعه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و اعطای حمایت مالی از ستاد فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت از جمله حمایت‌های مالی این گرنت عنوان شده است.

گفتنی است نظارت و راهبری دوره‌ای طرح‌‎ها با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت خواهد بود.

مهلت ثبت‌‌نام و ارسال طرح‌ها نیز تا تاریخ ۱۵ دی‌ ماه ۱۴۰۱ است. متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه غزال با نشانی www.ghazal.inif.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۱۳۸۵۹ و ۰۲۱۸۶۰۱۳۸۶۲ تماس حاصل کنند.

 

 

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن