رویدادها

برگزاری اولین رویداد ایبال تک

رویداد ایبال تک با هدف شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه‌های فناوری آموزشی، سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت و اقتصاد سلامت با تأکید بر هوش مصنوعی و هوشمند سازی در نظام سلامت برگزار خواهد شد.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ این رویداد با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال و انجمن صنفی کارفرمایی برگزار می‌شود و در فرآیندی پویا ضمن شناسایی و ارزیابی اولیه طرح‌های نوین کاربردی در حوزه هوشمندسازی نظام سلامت، آن‌ها را به چالش کشیده و در کنار تجهیز و تکمیل طرح‌ها از بعد فنی، اقتصادی و کسب و کار، زمینه لازم برای تجاری سازی طرح‌های فناورانه فراهم می‌نماید.

گروه ایبال تک، از شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی در نظام سلامت جهت ثبت ایده، محصول یا خدماتی در حیطه‌های  ذکر شده رویداد، دعوت به عمل می‌آورد.

علاقمندان می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱ در این رویداد به وبگاه  https://event.vums.ac.ir/fa/eballtech  مراجعه یا با شماره ۴۱۱۳۴-۰۲۱ داخلی ۸۰۵ (خانم حیدری) شرکت نماید.

ثبت‌نام در رویداد ایبال تک
برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن