نمایشگاه

دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال استانبول

پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال استانبول (MobileFest 2023) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برپا می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ در این نمایشگاه که طی روزهای ششم تا هشتم بهمن ۱۴۰۱ در شهر استانبول برگزار می‌شود، یک پاویون اختصاصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری برپا خواهد شد.

حوزه‌های فعالیت نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال استانبول، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری‌های دیجیتال اعلام شده است.
علاقه‌مندان برای حضور در پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۰۵۷۱۳۹۱۴۵ و ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۴ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این پاویون ۱۵ دی ‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. گفتنی است پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت محدودی دارد و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر تقاضای حضور خود را اعلام کنند.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

دانش‌بنیان‌ها آهن اسفنجی با هزینه کم تولید می‌کنند


یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن