وبینار

نشست بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران

نوزدهمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران به میزبانی شرکت پیشگامان علم و فناوریهای پیشرفته عصرتدبیر “کارگزارفن بازار منطقه ای اذربایجان شرقی” برگزار می شود.


نوزدهمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش پیشران اقتصاد؛ نوزدهمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران به میزبانی شرکت پیشگامان علم و فناوریهای پیشرفته عصرتدبیر “کارگزارفن بازار منطقه ای اذربایجان شرقی” برگزار می شود.

عرضه فناوری، تقاضای فناوری و طرح سرمایه گذاری محورهای این نشست خواهد بود.

نوزدهمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی ایران پنج شنبه ۱۰تیر۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند از طریق نشانی meeting.inotex.com ، اتاق《Brokers meeting》با یوزرنیم: دلخواه و پسوورد: meeting و یا بصورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت پیشگامان علم و فناوری در این نشست شرکت کنند.

بروکر چیست؟

به طور کلی کار شرکت کارگزاری یا بروکر این است که نرخ‌های بازار را به مشتریان خود ارائه نموده و دستورات معاملاتی مشتریان را اجرا کند. یعنی وقتی که یک مشتری دستور معاملاتی (خرید یا فروش) خود را به صورت آنلاین به کارگزار ارائه می‌کند، کارگزار از محل سپرده‌ای که مشتری در حساب خود دارد، اقدام به اجرای دستور مشتری مبنی بر خرید یا فروش می‌کند.

همه کارگزاری‌ها عمل ارائه نرخ و انجام معاملات خرید و فروش برای مشتریان بر طبق دستورات آنلاین را انجام می‌دهند. بروکر در واقع یک فرد یا مجموعه‌ای است، که در واقع واسطه ای برای خرید و فروش در بازار های مالی می‌باشد و فرایند معامله را تسهیل می‌کند.

پلتفرم بروکر

منظورم از پلتفرم بروکر؛ نرم افزاری است که شرکت کارگزاری یا بروکری برای خرید و فروش در اختیار معامله گرها قرار می‌دهد که از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم های معاملاتی دنیا می توان به متاتریدر اشاره کرد.

براساس اخرین گزارشات بانک International Settlements معاملات در بازار جهانی ارز به رقم بی سابقه ۶٫۷ تریلیون دلار رسیده است که نشان از رونق این مارکت در جهان دارد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن